dimecres, 16 de juny del 2010

UNA NIT DE NADAL


Hi havia una vegada en un poble molt llunyà quan era temps d’hivern, una nit de Nadal, una nena no volia dormir i els seus pares li van dir: ”Dorm que sinó no vindrà el Pare Noel”.
La nena no volia i va decidir anar-se’n per la finestra, i així ho va fer. Se’n va anar pel bosc però es va perdre i els seus pares estaven molt preocupats:
-“On serà la meva filla?” -es preguntaven,
Mentrestant la nena es va trobar un nan i li va preguntar:
- Tu qui ets?
- Jo sóc un nan del Pare Noel.
- Oh! Quina sorpresa!
- Què et passa? -va preguntar el nan.
- M’he perdut i no trobo la meva casa.
- Doncs faré màgia i cridaré al Rodolf perquè amb el seu nas ens il·lumini el camí.
- Eh, i a tu, què et passa? -li va  preguntar la nena.
- Jo també m’he perdut, per això crido al Rudolf, i així podrem tornar els dos a on hem vingut.

JÚLIA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada