dimarts, 15 de juny del 2010

NO VULL SER INVISIBLE

Un dia estava a casa tranquil jugant i de sobte va aparèixer una fada que em va dir:
-Vols ser invisible?
I jo, sense pensar vaig dir que si.
En aquell moment la fada va dir unes paraules màgiques i de sobte em vaig fer invisible i la fada va desaparèixer.
Vaig sortir a jugar i vaig preguntar:
- Vols jugar amb mi, amic meu?
El meu amic va sortir corrents dient:
- Un fantasma!
Li vaig preguntar a un altre amic i va passar el mateix i a un altre...
Vaig tornar cap a casa i a casa vaig estar rumiant tota la tarda.
Al final de rumiar i rumiar vaig entendre perquè serveix ser invisible. És clar que s’espantaven si és que no em veien!
Aleshores em vaig tornar visible.
La fada només volia que entengués que no serveix de res ser invisible i, conte contat, conte acabat

Arnau Verges Àguila

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada